Hand applique

Tuesday, January 23, 2007

Jula varer helt til Påske...


I hvertfall nesten, i følge Ola på 7 år kunne julepynten godt henge helt til påske, men den ble pakket ned for et par uker siden. Fikk lyst til å vise dette veggteppet jeg sydde før jul. Mønsteret heter "Bearly a glimpse" og var kjempemorsomt å sy. Jeg har to mønstre til med flygende reinsdyr og nisser, var visst det som fristet før jul 2006, men som så ofte får jeg ikke sydd alt jeg kjøper inn mønster til, så kanskje til neste jul?

Christmas lasts until Easter?
According to Ola (7) we may as well leave our Christmas decorations up until Easter, but we did take them down a couple of weeks ago.
I just wanted to show you this wallhanging I made before X-mas. The pattern is called " Bearly a glimpse", and it was great fun sewing it. I still have two more patterns with a flying Santa and his reindeer, I suppose that was the image I liked before Christmas 2006, but as always, I never get to actually make quilts of all the patterns I buy, hmmm, maybe they will be done before next Christmas?

1 comment:

  1. Hei. Jeg må svare deg her for du kommer opp med "no reply". Hvis du sjekker din profil i "edit profil" så ser du om du har krysset av for at mailadresse skal vises. Det vil gjøre det mye lettere for oss å svare deg når du kommenterer :) Du må nesten sende en mail til Cynthia slik at hun får registrert deg som deltaker i siggie swap.

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!