Hand applique

Wednesday, January 17, 2007

Jippi!



Onsdag= Fridag! Da er det skolefri for guttene, og jeg har en hel dag til å kose meg med dem, og med symaskina da...
I dag tidlig ble veska ferdig! På baksiden har jeg sydd en stor lomme til blader og slikt som er kjekt å holde krøllefritt. Inne i veska er det sydd på en nøkkelsnor så det er lett å finne igjen nøklene, som alltid har en tendens til å bli borte i slike store vesker. Er spent på hva frøkna sier om den når hun kommer hjem fra skolen,jeg håper hun blir fornøyd, men jeg tror kanskje vi må dele litt på denne veska.

2 comments:

  1. Velkommen på lista og velkommen i Bloggeland.
    Gekko veska di er kjempefin.

    ReplyDelete
  2. Å, den ble flott! Er så imponert. For et arbeid sier jeg bare!

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!